Wednesday 14 January 2015

[Ebook] Now Everyone Can Kurus

Hari ini saya akan berkongsikan satu ebook yang telah dilancarkan oleh Empayar Maria Firdaus (The Most Happening And Fantastic Shaklee Group In Malaysia) untuk tahun 2015 yang ditulis sendiri oleh pengasasnya En Mohd Firdaus Mohd Saad iaitu ebook Now Everyone Can Kurus!

Sebelum itu jawab soalan saya ini dahulu:

Adakah anda sedang mencari panduan untuk menurunkan berat badan?
Adakah anda sedang mencari panduan yang boleh dipraktikkan dan bukannya sembang kosong?
Adakah amalan diet anda sekarang kurang berkesan?

Jika semua jawapan anda kepada soalan diatas ialah 'YA' maka ebook Now Eveyone Can Kurus adalah untuk anda.



Review Ebook Now Everyone Can Kurus

Ebook ini menceritakan pengalaman sebenar En Mohd Firdaus dan rakan-rakan beliau dalam usaha mereka untuk menurunkan berat badan. Banyak tips-tips mudah dan praktikal telah dikongsikan agar para pembaca boleh mengamalkannya demi mendapatkan berat badan yang diidamkan.

Sebenarnya bukan mudah untuk seseorang berkongsikan pengalaman dan amalan diet yang telah diamalkan dan ianya ternyata berkesan. Saya kongsikan beberapa sebab kenapa anda perlu mengambil kesempatan ini untuk membaca ebook Now Everyone Can Kurus.

Pertama. Seperti yang saya beritahu sebelum ini,  ia adalah pengalaman sebenar penulis, apa yang dipraktikan seperti diet yang diamalkan dan senaman yang dilakukan akan dibongkarkan didalam ebook ini. Pengalaman yang dikongsikan sudah semestinya akan memberikan anda guide terbaik untuk anda kekal sihat.

Kedua. Ia adalah PERCUMA, anda tak perlu bayar apa-apa untuk mendapatkan atau mendownload ebook ini. Penulis amat bermurah hati untuk berkongsi ilmu yang dimiliki tanpa satu sen pun bayaran daripada anda.

Ketiga. Panduan yang diberikan amat mudah untuk dipraktikkan. Selain itu dengan format ebook ini, anda boleh membacanya menggunakan pelbagai peranti kesukaan anda seperti Ipad, Tablet, mahupun Smartphone. Suka tak :)

Jadi buat apa fikir lagi, terus dapatkan sekarang dengan klik kepada ikon ebook dibawah dan anda akan dibawa ke suatu link untuk anda download dan terus simpan kedalam peranti anda.

Now Everyone Can Kurus
Nota: Jika anda rasa ebook ini dapat membantu rakan atau ahli keluarga anda yang sedang cuba untuk menurunkan berat badan atau ingin mengamalkan gaya hidup sihat, kongsikan link ini dengan mereka.

No comments:

Post a Comment